dinsdag 19 november 2013

Een grijze dag

Ik weet niet hoe het in de rest van de wereld was vandaag, maar hier in de Ardennen was het grijs, nat en koud. Om deze grijze dag toch wat kleur te geven, snuffel ik graag wat rond op Pinterest. Ik Pin wat af en met al die leuke Pins maak ik graag sfeer en interieur moodboards.

De moodboard van vandaag is roze getint. Heerlijk kleurtje op z'n dag als vandaag. Daar wordt je gewoon vrolijk van. En waarom dat pruimentaartje in de hoek? Ik krijg van dit weer altijd zin in taart. Toch grappig hoe het weer onze manier van leven, denken en doen beïnvloedt. Niet altijd even handig, maar zo zie je maar weer dat het goed is dat we in een land wonen met de vier seizoenen (tenminste, daar probeer ik mij in deze tijd van het jaar altijd van te overtuigen). Zo kunnen we tenminste genieten van aardbeientaart op het terras in de zomer en warme choco met slagroom bij de houtkachel in de winter.

foto's heb ik van Pinterest. Van links naar rechts, van boven naar onder: 1. www.toast.co.uk 2. www.design-seeds.com 
3. www.flickr.com 4. Ifindmyhome.blogspot.co.uk 5.princesse-guerrierre.com 
6. whitegreysmemories.blogspot.com 7. Bloomingville



Geen opmerkingen:

Een reactie posten