vrijdag 8 november 2013

Gezelligheid

De hele week is het al saai, vies en grijs druilerig weer. Het ideale moment om het binnen extra gezellig te maken en de b&b weer gereed te maken voor de gasten die we dit weekend mogen verwelkomen. Zo had ik al een tijdje leuke bordjes in de kast staan om aan de muur te hangen. Ik kon alleen geen bordenhangers vinden. Vorige week heb ik ze dan eindelijk gevonden. Bij de borden heb ik een takje in de muur gemaakt waarop ik twee porseleinen vogeltjes heb geplakt. Deze zijn van Serax, een heel leuk Belgisch merk. Ze hebben allerlei leuke woon en decoratie artikelen. 

De bedden voor onze b&b gasten zijn weer opgemaakt met het heerlijke bedlinnen van Libeco. Ik ben dol op het linnen van Libeco Home. Naast bedlinnen hebben ze ook prachtig tafellinnen en allerlei accessoires in hun assortiment, zoals bijvoorbeeld tassen, lounge wear, plaids, decoratie kussens en vloerkleden.

Met fleurige bloemen in de vaas, het huis weer aan kant en de houtkachel aan kan ik toch wel, ondanks de storm en de regen, onze vier seizoenen waarderen. 

Prettig weekend!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten