maandag 20 januari 2014

Blue Monday

Hadden we het niet gevoeld vanmorgen, dan heeft de media ons er wel aan herinnerd. Het is vandaag blue monday, de meest depressieve dag van het jaar. Zijn het niet de mislukte goede voornemens die ons dit gevoel geven of de lege portemonnee, dan is het vandaag zeker het weer. Wat een trieste bedoeling. De afgelopen dagen genoten we nog van het zonnetje, vandaag krijgt hij, denk ik, geen kans.

Toch ben ik vandaag niet van plan om depressief te zitten wezen. Ik heb trouwens nooit last van een blue monday, ik voel meer de blue january. Ik ben niet z'n winter mens en het liefst sla ik deze maand gewoon even over. Februari hoeft ook niet zo en als maart zich niet gedraagt, blijf ik liever in mijn winterslaap tot april.

Maar goed, ik denk altijd maar, er zijn vast mensen die wel genieten van deze tijd van het jaar, dus gun ik hun dat geluk. Mijn tijd komt wel weer. Hoe lang de winter ook duurt, de lente volgt zeker.

Ik heb een paar leuke blauwe plaatjes gezocht om in de mood te komen. Verder ga ik vandaag lekker wat schilderen. Ja, klinkt misschien raar, maar daar word ik nou vrolijk van.

Succes vandaag en laat je niet gek maken. Morgen is het gewoon weer dinsdag.


































Bron foto's: Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten