zaterdag 15 februari 2014

Nieuwe collectie Libeco home

Ik ben dol op linnen. Vooral op het prachtige linnen van het Belgische merk Libeco Home.

In januari, op de beurs Maison et Objects in Parijs, heeft Libeco Home haar zomercollectie 2014 voorgesteld. Zoals we van Libeco gewend zijn, is het weer een prachtige collectie met een ingetogen uitstraling en mooie natuurlijke tinten. Van kleurrijk tafel- en keukenlinnen tot beddengoed in mooi op elkaar afgestemde kleuren en vintage strepen. Het leuke van de collecties van Libeco zijn de combineer mogelijkheden, want de nieuwe producten passen mooi bij de reeds bestaande collecties.

Tijdens het doorbladeren van de nieuwe brochure viel mijn oog meteen op het bedlinnen Savanna met de zacht roze en groene strepen. Het beddengoed is heel leuk te combineren met de collecties Rosehill (het gebloemde kussen op de eerste foto) en Hannah.

 foto's: Libeco /Pinterest

Bedlinnen Savanna, 100% linnen 

Met het bedlinnen Heritage lanceert Libeco de Organic collectie. Dit product onderscheid zich door zijn productiemethode. Het complete productieproces, van teelt tot afgewerkt product is op ecologische en sociaal verantwoorde manier verlopen. Deze eerste biologische collectie is verkrijgbaar in twee kleuren, flax en oyster.

 foto's: Libeco Home/ Pinterest

Bedlinnen Heritage, 100% biologisch linnen



foto's: Libeco Home en Pinterest

Tafellinnen Giorgia 100% linnen

Groen is mijn lievelingskleur, daarom vind ik dit nieuwe tafellinnen prachtig. Een mooie pure linnen stof met een vintage accent en met de groene streep op de oyster achtergrond zelfs een tikje retro. 

Ben je benieuwd geworden naar de rest van de zomercollectie 2014? Op mijn site kun je de volledige brochure bekijken. Wil je graag iets bestellen? Neem dan gerust contact met me op. Ik kan alles bestellen en binnen een week wordt het bij je thuis geleverd. 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten